Ahad

Anri Suzuki mohon maaf dengan "seks" percuma kepada pelajar China

                

Macam-macam cara nak menebus dosa orang Jepun nie..


Pelakon  bintang filem lucah Jepun iaitu Anri Suzuki, 24, menawarkan khidmat seks percuma kepada pelajar pelajar China di Jepun sebagai satu bentuk pampasan untuk bayaran ‘dosa’ Perang Dunia II oleh tentera Jepun.
 
Suzuki baru-baru ini mengambil cuti dari berlakon filem lucah untuk mendapatkan segulung  ijazah doktor falsafah dan memahat namanya dalam sejarah Jepun. Untuk mencapai penghormatan berprestij tersebut, dia  dikehendaki menulis karangan atau tesis. Salah satu hasil tulisan beliau ialah bertajuk "Sejarah Penjajahan Jepun ke atas China," yang memberi tumpuan kepada dua peperangan abad ke-20 yang berlaku antara China dan Jepun.


Salah satu peperangan itu adalah Perang China-Jepun kedua, yang berlaku antara 1937 dan 1945. Secara khususnya, peperangan ini membawa kepada peristiwa Pembunuhan Nanjing di mana 300,000 orang awam China telah dirogol atau dibunuh oleh Tentera Imperial Jepun.

Ketika mempelajari peristiwa tentang Pembunuhan Nanjing, Suzuki merasai kesedihan lalu beliau mengumumkan rancangan untuk membayar balik dosa-dosa negaranya terhadap China. Beliau akan melayan seorang lelaki bagi setiap satu masa tertentu........
( alahai..dapat percuma bagi pelajar China di Jepun)....
(お読みいただき、ありがとうございました...)


Pautan lain:

Info Terkini, Terbaharu, Terpanas






Tiada ulasan: