Sabtu

Rocco Magnotta: Pembunuh Kejam Dan Gila


"Kalau manusia sudah hilang pertimbangan, segala perbuatan  yang dibuatnya seperti biasa walaupun tidak masuk akal, pelek, kejam bahkan dia berbangga lagi....apa nak jadi dengan manusia zaman sekarang...kembali menjadi kanibal..."











Warganegara Montreal Luka Rocco Magnotta, 29, adalah seorang model bintang lucah gay-bajet rendah. Magnotta didakwa membunuh kekasihnya, pelajar Cina berusia 33 tahun Jun Lin, dengan menikam dia dengan 'pick ais' dan memotong leher Jun Lin. Pembunuh itu (Rocco) kemudian menghiris Lin dalam kepingan, disembelih, memakan cebisan daging dan memberi  kepingan daging untuk dimakan  anjing, membuat onar dengan bahagian badan manusia, serta melakukan seks luar tabii dengan tubuh tanpa tangan......Betul2 gila dia nie..
     Bukan itu sahaja, Magnotta merakam keseluruhan video dan dimuat naik ke laman web ngeri, kemudian bermulanya pihak polis Kanada menjejakinya. Walaupun dia menjadi subjek buruan polis antarabangsa, Magnotta berjaya terbang dari Montreal ke Paris, kemudian pergi ke Berlin, di mana beliau akhirnya ditangkap. Magnotta dengan bangga mengagumi gambar jenayahnya di sebuah kafe apabila dia ditangkap.....




Link berkaitan: http://aljukimong.blogspot.com/

Tiada ulasan: