Sabtu

Zombie : Florida Kanibalisme Era Moden



Kanibal : Zombie Ala Moden  2012

Adakah anda menafikan... Tahun 2012 itu menjadi tahun kanibal..?. sebagai menjijikkan kerana kebanyakan orang mendapati perbuatan memakan daging manusia setiap hari seolah-olah untuk menawarkan saya satu cerita baru tentang penjenayah yang gila dan menjadi kanibal. Sementara beberapa  spekulasi berseloroh menyatakan bahawa ini adalah permulaan 'wahyu' zombie, dan saya berfikir ia mempunyai kaitan dengan kemunculan ubat baru berkuasa psikotropik, seperti 'garam mandi'. Kita tidak boleh menolak penyakit mental. Segala yang menyebabkan 'trend' yang teruk mengganggu, dan berharap ia berhenti tidak lama lagi. Sebahagian cerita yang menjadi tajuk utama yang lalu.

                Pada Mei 26, 2012, Rudy Eugene (di sebelah kiri pada imej di bawah) berhenti kereta di sebelah Tambak MacArthur di Miami, Florida. Apabila kereta tidak dapat dihidupkan semula, Eugene keluar dan mula berjalan. Di bawah kepanasan matahari yang terik , Eugene dilaporkan mula yang bertindak tidak menentu 'erratically 'dan menanggalkan semua pakaian, sehingga dia telanjang dan meraung. Beliau kemudiannya berjumpa dengan seorang lelaki berusia 65 tahun di sebuah rumah iaitu Poppo Ronald, dan secara rakus menyerang lelaki itu.


         Semasa serangan selama 18 minit, Eugene makan kebanyakan muka Poppo . Apabila orang yang berada di tempat kejadian menjerit dan menyuruhnya Eugene untuk berhenti, dia hanya sekadar mengangkat kepala dan menderam pada mereka. Akhirnya Polis Miami tiba dan mengarahkannya berhenti memakan muka Poppo tetapi dia enggan dan polis  terpaksa melepaskan tembakan beberapa kali pada Eugene lalu  membunuh beliau. Walaupun keputusan hakim belum diputuskan, keputusan tidak rasmi bahawa Eugene adalah di bawah pengaruh 'garam mandi', ubat khayalan 'hallucinatory' baru yang kuat.


Tiada ulasan: