Ahad

Raksaksa Kanibal Di Yunnan,China

'Raksaksa Kanibal China'


     ' :- Memang banyak lagi peristiwa2 yang tersembunyi di negara China yang tidak dihebahkan dalam media massa...hanya masa yang menentukan peristiwa tersebut.....'

          













        

              Pada bulan Mei 2012, Zhang Yongming, umur 56, telah ditangkap di kampung di barat daya China, di mana beliau telah dikenali sebagai "raksasa kanibal."Zhang dituduh membunuh 11 orang lelaki, mencerai-beraikan badan mereka, makan bahagian-bahagian badan mereka, memberi makanan daging manusia kepada 3 ekor anjingnya, serta menjual bahagian-bahagian badan di pasaran, memanggil sebagai " Daging Burung Unta".Apabila polis mengeledah rumahnya  , mereka mendapati bebola biji mata manusia yang dipelihara di dalam botol arak dan cebisan daging manusia tergantung sehingga kering..
Kejadian tersebut terbongkar kerana dia telah ditangkap serta terlibat tentang kes pembunuhan seorang lelaki berusia 19 tahun. Setelah meneliti kes ini, polis mengesyaki lelaki ini terlibat dalam kes-kes orang lain yang hilang. Jadi, mereka pergi ke rumahnya untuk mencari petunjuk dan anda tidak akan mempercayai atau meneka  apa yang mereka jumpai. Bahagian-bahagian tubuh manusia yang dibungkus dalam beg plastik, tergantung di dalam rumahnya. Kerajaan China telah bekerja keras untuk menutup cerita ini sejak ia tersebar di dalam berita, tetapi ia tidak lama sebelum ia merebak melalui internet. Kanibalisme tidak adalah satu perkara yang rahsia di beberapa bahagian di Asia.



Link:Pautan yang menarik:-:

         :

                                                                                                                                                                          



Tiada ulasan: